0 Sammenlign
  • Levering verden over Levering verden over
  • Afsendelse samme dag Afsendelse samme dag
  • +150.000 produkter på lager +150.000 produkter på lager
  • Hasteservice Hasteservice

FAQ

Du kan finde svar på de fleste spørgsmål i Ofte stillede spørgsmål. Findes dit spørgsmål ikke på listen? Kontakt vores kundeservice på +31 566 62 97 96, eller send en e-mail til nordic@unisgroup.com. Vi vil med glæde hjælpe dig.

For produkter, der er på lager, er det 1-5 dage – vi tester produkter, før vi sender dem.

Vi kan som regel reparere din defekte elektronik inden for 2-5 uger. Vi står for kvalitet i reparation, og vi gør vores bedste for at udføre reparationen inden for den periode.

  1. Vi kan reparere din defekte elektronik og give den en omfattende test.
  2. Vi kan lede efter produktet for dig. Vores indkøbsafdeling søger hver dag efter ny og brugt industrielektronik og har opbygget et omfattende leverandørnetværk.

Vi sender som regel via UPS, medmindre du ønsker noget andet. Vi sender over hele verden – kontakt os for at høre om forsendelsesmulighederne. Du modtager et trackingnummer, når din pakke er afsendt. Forsendelsesoplysninger

Du får 2 års garanti på vores reparationer og solgte produkter. Vi nævner i vores tilbud, hvilken garanti du får hos os pr. produkt og serviceydelse.

Ja, det kan du. Du kan benytte dig af vores nødtjeneste, der holder åbent døgnet rundt og hele ugen, også efter fyraften og i weekenden.

Ja, det kan du. Vi sender straks elektronikken ud af sortimentet. Hvis du har udskiftet elektronikken, kan du returnere den defekte del til UNIS Group.

Ja, det kan vi. Som specialist inden for industrielektronik kan vi rense, reparere og teste din defekte elektronik – fuldstændigt uafhængigt af varemærke – i henhold til de strengeste kvalitetsstandarder.

Vi tester repareret og renoveret elektronik på vores unikke testcenter med flere end 300 forskellige testopstillinger. Det sikrer, at elektronikken er fuldt funktionsdygtig.

Intet – alle vores reparationer er baseret på "intet resultat, ingen betaling". Risikoen for, at vi ikke kan reparere dit produkt, er minimal, idet 93 % af vores reparationer lykkes. Hvis dit produkt slet ikke kan repareres, kan vi bortskaffe produktet på en miljørigtig og ansvarlig måde, hvis du ønsker det.

Du kan finde svar på de fleste spørgsmål i Ofte stillede spørgsmål. Findes dit spørgsmål ikke på listen? Kontakt vores kundeservice på +31 566 62 97 96, eller send en e-mail til nordic@unisgroup.com. Vi vil med glæde hjælpe dig.